Att leka mamma på tempo.

syster var nyss här, hon var jätte sjuk och jag försökte hålla ett lagom avständ utan att verka elak.
vi har handlat och splat tv spel.

Jag drar mig lite för att handla, mest eftersom jag vet att jag inte har några pengar egentligen.
jag kom dock undan ganska lindrigt, trots att jag handlade allt vad jag behövde, plus lite till.

Men jag tror jag struntar i mat idag.
dels är det ganska sent och dels slipper jag må illa av att jag ätit.
it's a win win situation.
Jag fick lite pengar av pappa dels för att jag var så snäll och tog hand om syster och dels för att det var lite synd om mig.
FAN jag glömde frukost. jag visste väl att det var lite för billigt.
aja, Maggan får stå för frukosten imorgon, eller min sista cigg ganske.
För ikväll är det alldeles för sent för att sitta ute och röka. det är väl möjligen om jag går ut sen, men det är jag för trött för skulle jag tro.

Jag har tänkt på att det är mycket roligare att bo i stan. Man får se så mycket konstiga saker här.
Hemma häder det inte så mycket mer än att de "tuffa" killarna i sexan gör märken i gruset med sina cyklar.

Kanske leder detta till lite mer meningsfulla blogginlägg, vem vet?
men okej.

over and out.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0