Om att leka mamma på tempo.

Förresten frågade en av mina kära vänner om det kändes bra att få vara mamma i en vecka.
fyfan vad dåligt jag mår av det.
Han antyder hela tiden att jag har mamma rollen, troligen eftersom jag är så bossig.
Men nuär jag tydligen extra mammig när jag ska handla, tänka på vad jag ska äta & ta hand om min sjuka syster.
Plus att jag har en egen liten katt jag ska ta hand om och mata fiskar varje dag.

Tro mig, det är inget jag njuter av.
Jag är livrädd för att katten ska rymma, handla är det värsta jag vet (pengarna utgör bara 50 % av obehaget), jag orkar inte laga mat/ jag kan inte laga mat, jag tycker det är as jobbigt att vara själv, jag är uttråkad utav bara helvete.

Jag törs btw inte spela på rickys dator eftersom att han kanske är typ inloggad på något, och jag tänker verkligen inte spela hans grejer. haha, no way. Han är ju typ elit på allt.

Så jag spelar halo 3 och kollar på film, de har inga roliga filmer eftersom jag redan sett alla typ, men nu närmast blir det Parfymen.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0