Update

Jag har börjat få upp intresset för photoshop igen, just som min dator känner att den inte klarar av phtoshop egentligen.
Men datorn ska bli tom tills helgen, cs3an ska fixas till och jag ska försöka fixa in illustrator i datorn igen.

Det gick ju inget vidare sist, men vi ger det ett försök.
I övrigt så har jag blivit friskare. Halsen funkar inte riktigt som den ska men jag är på bättringsväg.
Min mamma har även köpt saker som jag kan ge till min syster, eftersom jag har varit hemmma hela veckan.
Snällt tycker jag eftersom jag inte hade köpt något även om jag hade varit i skolan hela veckan.
Hon hade även köpt en film till mig för att jag inte kunde gå på gymnasiefesten.
Jag börjar fundera över om vi vunnit på lotto eftersom hon köper hem så mycket saker till mig varje dag.

Hur som helst ska jag sitta och fixa till lite bilder jag tog inatt på storebros gator, har ni tips dela gärna med er, om inte, fuck off :)

Jag har även lovat bort mitt påsklov mot att jag ska få påskägg, så hoppas inte förmycket om ni vill träffa mig.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0