Cpspanska

Webbdesign, det gick ganska bra tror jag.
Vi fortsatte med testet från igår, och jag fixade iallafall ihop sidan som skulle göras, och allt funkade. Så jag antog att det gick ganska bra.

Nu har jag cp spanska. Om fem minuter iallfall.
Sen ska jag gå hem till M och bara vara i hans närhet tills nästa lektion börjar.
Vi har två timmars håla eftersom att matten är inställd.

Sen är det geografi vilket borde innebära 1,5 timmars lek. Ja, vi leker bara på lektionerna. Niclas, vår lärare, vill tro att vi lär oss bättre på så vis. Och jag har inte hört någon som faktiskt klagat. Jag får IG på proven men VG i betygen för att jag är bra på att leka med.

Och sist men inte minst riktig spanska. Vilket brukar innebära att jag sover större delen av lektionen, dock får jag skuldkänslor efteråt eftersom att jag ligger efter. Men jag är inte mer än människa och det är verkligen väldigt tråkigt.

Men nu ska jag springa bort till Acarelly och låtsas att jag är bra.  pusso ch kram





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0