hoppla

Sömnlöst var det inatt.
Fick cirka 1½ timmes sömn. Så jag bestämde mig för att ligga kvar när klockan ringde.
och jag lyckades sova. en timme.
Så nu är jag vaken på heltid. Planerar, funderar och ska fixa lite.

De allra sämsta dagarna inträffar alltid när mattias är hos martin eller på något annat töntigt jävla ställe. Och det är inte det faktum att han är borta som gör allt sämst, nej det är allt annat. Då när man behöver honom, har han inte tid. "vi ses ju på onsdag", ja men jag har suttit här och skärt av mig ena handleden, kan du komma nu? "på onsdag..."

Hur som helst är jag ganska överenergisk just nu, och mina fingrar rör sig så fort att jag ibland måste stanna dem helt för att hålla koll på dem.

Hm, ska jag ringa mattias nu? Han har sovit i åtta timmar nu, och det räcker ju faktiskt.
Jag och mamma ringde och väckte honom 4 gånger igår. Men vaddå det är ju mig det är synd om, inte honom.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0