I'm back.

Jag erkänner på stört.
Jag har varit förhäxad och har inte kunnat skriva. Helt säkert, eller förtrollad, jag vet inte riktigt.

Hur som helst ska jag idag bo hos min käre mattias, så det blir nog lite bloggande under tiden han tror att jag pluggar stenhårt.

Våran datasal är värdelös, här kan man knappst sitta och redigera bilder på sina avklädda ben utan att någon höjer på ögonbrynen. Helt hopplöst, har de någonsin hört talas om privatliv?! Knappast.
Jamenar det är väl endå inte mitt fel att mina ben är så fruktansvärt egenkära att de kommer fram få fort kamerablixten ljuder genom rummet.

Jag kan inte ens blogga ifred, alla går förbi och undrar vad jag gör, hopplöst.
Nu tänker jag stänga ner innan folk blir allt för nyfikna.

de kan minnsann säga vad de vill i kommentarsfältet.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0