Linköping + hultsfred?

Idag händer det. Idag hände det.

Festivalbiljetterna till hultsfred släpptes idag. För under tusen spänn. 990:- för att vara exakt.
Ångest. Ska jag gå på festivalen i sommar? Vet jag det nu? Borde man köpa biljett redan eller ska jag strunta i det ifall att jag inte vill gå? Ångest. 990 kr är ju ingenting faktiskt, det gör jag ju av med varannan vecka endå.
Äh.

Snart ska jag till linköping iallafall. Med babyboy. Synd att han inte heter harry.
Då skulle man kunnat kalla honom Harryboy. Menmen.

jag sitter och funderar över om jag har med mig allt. Ska vi kanske packa ner passet ifall att?
Man vet aldrig vart man hamnar när man åker tåg med mig.





Kommentarer
Postat av: Aleex

hmpf, funderar också på o köpa biljett nu, men känns lite segt ifall det skulle komma massa skitband bara typ eller så.

O sedan så kommer jag inte ha råd till julklappar heller isf :P

2008-11-28 @ 23:23:28

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0