Pewh. Nu är jag hemma i värme igen.

Det snöar ute:




Men nu är jag inne i värmen igen, med Mattias.

Jag har varit ute och gått i två timmar idag, det är ju nästan så jag inte behöver det där kortet till träningshuset (,som jag fixade idag!?) trots allt. Jamenar det här är ju nästan som två månaders intensiv träning. Helst när man har snö upp till sina knän, det är himla otympligt att röra sig framåt då.

Jag menar alltså inte att de två timmarnas promenad bestod av en massa långsamma, korta, tunga, jobbiga steg, (så klart inte!) Trots kylan och snön var det en väldigt rask gång jag hade!

Nu ska jag fylla på engeriförrådet med något så berikande som nudlar.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0