STORA SHOPPINGDAGEN!

imorgon ska jag och min söta, 26 cm längre, pojkvän och jag bege oss ut för att handla!
Helt otroligt!
Det blir ju en del kompromisser, han tror ju bara att vi ska kolla på skor till honom, eftersom hans gamla är..ja, gamla.

Men jag har lovat att vi ska köpa en powerade flaska och jag har även lovat att vi kan äta på stan imorgon, då får han faktiskt acceptera att det blir lite tjejaffärer också.
Killar är ganska lätta att muta.

sen ska vi åka upp till Linköping och handla i TVÅ DAGAR!
Dock tror han ju bara att vi ska upp och hälsa på hans bror, men det är ju mindre relevant. Eller det är iallafall vad han kommer tro när jag berättar att vi ska till linköping nästa helg.





Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, det är ju för fan bara o flasha titsen så gör ju killar allt :P

2008-11-23 @ 21:02:58
Postat av: Patty

Du, det funkar inte på min pojkvän.

2008-11-24 @ 10:18:25
Postat av: Aleex

omg :O

Vad är hans problem typ ? :P

2008-11-24 @ 23:25:53

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0