4 månader.

Boken jag hade beställt från biblioteket har kommit hem men jag har inte haft tid att hämta ut den.
Idag läste jag mailet om att boken var hemkommen en gång till och idag var sista uthämtningsdagen.
Som tur var kunde de hålla den en dag till.
Så imorgon ska jag springa bort på lunchen och hämta den.

What else is new?
Jo min syster bor hemma igen.
Just som vi fixat iordning i mitt tvrum som hon bott i de senaste månaderna.
Förhoppningsvis åker hon hem ikväll.

Jag har fotoläxa till imorgon, jag har fortfarande inte klurat ut det där med hur man ska få ett motiv att se helt olika ut på två bilder.

Min middag idag har bestått av 1 dl isbergssallad 1 dl gurka och en halv dl majs.
Jag har inte orkat laga mat.
Men förhoppningsvis kommer mamma laga mat till mig senare.

Nu ska jag gå ut och fixa det där med motiven. Hejs.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0