Åt helvete med er :)

Scrubs. Ändlösa nätter med scrubs.
Jag har saknat dem, faktiskt.

sådär, nu är det bara lite drygt två dagar tills jag får träffa en levande människa igen.
Allt bli verkligen ensamt och tomt när man är ensam hemma.
Och itne finns det speciellt mycket att göra heller.
Men två dagars sysselsättning borde väl vara något jag klarar av.
Största problemet är mat. Jag orkar inte gå upp till övervåningen eftersom den är så öde, och då kommer jag heller inte kunna laga mat. + att jag inte ens kan laga mat.
aja, mamma får väl helt enkelt se till att jag äter när hon kommer hem på måndag.

tills dess har jag scrubs säsong 1-6, edward scissorhand, donnie darko, garden state, bridget jones 2, a clockwork orange, american psycho + några andra som jag inte minns. Och gossip girl ifall det skulle krisa.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0