I can watch a sunset on my own

Kvällen har mest bestått av denna eviga feberkamp.
- varmt? kallt!
- kallt? VARMT!


satte mig faktiskt och såg en hel film, helt otroligt hur jag orkade med det.
Unbreakable hette den, ganska bra för att vara en fredagkväll framför tvn med en katt och en liter vatten.


Jag kan inte sova heller. Första gången på riktigt länge. tror jag.
jag har inte varit uppe så här sent på hela sommaren, eller hösten för den delen.
Jag har blivit ganska duktig med sovandet. Eller har jag det när jag tänker efter? Kanske har jag sovit lika illa hela tiden fast jag itne tänkt på det? Ignorerat det och inte tänkt något vidare på det?
Jo den senaste tiden har jag sovit väldigt dåligt iallfall, så mycket kan jag konstatera direkt, för jag har gjort en massa saker de senaste veckorna på nätterna. Hm. Hur kunde detta ha undgått mig?

Jag ska iallafall lägga mig i sängen, läsa och sura lite till.
Imorgon kanske jag kan sluta med det.

Anyway, godnatt och hoppas ni sover bättre och lugnare än vad jag gör.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0