I'll grow back like a starfish.

I am very happy so please hit me
I am very very happy so come on and hurt me.


Städat hela dagen. Hela undervåningen är skinande nu.
jag ser ingen större mening med det egentligen men det är ett fint tidsfördriv.

Jag drömde konstiga saker inatt. Eller endel var inte så konstigt utan det var nog mer eller mindre tankar och minnen, men det var lite annat konstigt. Sånt där som får mig att vakna på stört tillsammans med en rätt stark vilja att ta mitt eget liv.
Det är resultatet av att bråka med mattias under två dygn utan att kunna lösa det eller ens göra något åt det, skulle jag tro.

16:16 <3





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0