I'm singing uh-oh on a saturday night


Mattias spelar.
Jag är hemma. Att vara hemma är det tråkigaste jag vet. När jag är själv iallafall.
Det är inte skönt att bara ta det lungt. jag blir rastlös och gör verkligen inget, vilket resulterar i att jag bara blir irriterad.
Kom på att om mattias ska vara här i veckan kan han troligen inte vara med mig i helgen (jahanärspelberoendeochjagärjävligttofflig) så jag tänkte jag skulle ringa hanna och se vad hon har för sig. jag saknar att umgås.

Nu ska jag städa sen tänkte jag att jag skulle försöka lugna mig och se garden state(för 238427348 gången) och donnie darko.





Kommentarer
Postat av: KeiNo

Du o ditt Garden State asså ;)

2008-10-04 @ 21:11:51
Postat av: Patty

Men skoojar du, den är förfan hur jävla bra som helst. har du sett den nån gång?

2008-10-05 @ 10:43:13

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0