suck it

Sugig dag.
Tvinga upp mig själv till skolan, trots att jag har feber och huvudvärk som en kamel fortfarande.
Och allt detta för att vi har våran medie-dag; vilket innebär 4 timmar grafisk kommunikation, missar man det är det risk att man missar väldigt mycket.

Så jag åkte till skolan med en 10 kilosväska. Första lektionen var webbdesign, jag ligger lite efter där så jag kände att det var bra med. Dock när jag kom dit så gjorde vi bara lite framesgrejer, som är asenkla och som alla som någongång ägnat tre minuter åt sitt "kryp-in" på lunar förstår.

sen vandrade jag långsamt, med dånande huvudvärk, ner till media lokalerna.
Där berättar dom snällt att det blivit en schema-ändring för dagen och våran GK lärare slutade strax efter lunch.
Så vi skulle ha text kommunikation med victoria istället.

"Hur tycker du att luncherna på AL fungerar?"

Det var frågan vi gick runt och frågade folk från 10 till 2.
Det var vad vi gjorde på våran ack så viktiga medie-dag som jag var så tvungen att gå på.

Detta har resulterat i att jag fått feber, hostan och halsen har förvärrats och huvudvärken har ökat i smärta.

tack för mig.





Kommentarer
Postat av: KeiNo

Klockan är 18.38, Här är ekot.

2008-10-02 @ 18:38:37
Postat av: patty(mattiasdator)

vädret?

2008-10-02 @ 18:53:45

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0