Vintertid

Inatt drar man tillbaka klockan en timme.
Klockan 03.00 ska detta ske för att vara exakt.
Jag har dock alltid undrat; Vad händer med tvprogrammen den timmen?

I tablån borde det ju alltså stå två program under samma tid.
Säg att först är det saturday night live vid klockan två, det håller på i en timme.
sen är det repris av gilmore girls, men då borde det ju börja vid klockan två det också?
Men att skriva 02.00 : Satur day night live
                      02.00 : Gilmore girls.

låter fruktansvärt förvirrande, hur ska man då veta vilket som fakiskt är vid två och vilket som är vid tre, då man dragit tag i klockan?

Hm, det får bli en funderare över det här, och alldels nyss upptäckte jag att jag hade något völdigt mystiskt på handen som jag inte vet vad det är. Hm, godnatt.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0