how I wish I was more than this.

Hemma igen. Hur fint som helst.

 Jag saknade Sverige något fruktansvärt.
Missförstå mig rätt, Italien var underbart, men jag hade hellre åkt med någon jag tycker om och vill vara med.

Italien var super det var strålande väder och så där.
Lägenheten vi hyrde spökade det i och vi blev väckta av det varje morgon klockan fem.

Lärde mig lite italienska som jag till 90% redan glömt bort.
Åt pasta och pizza istort sett varje dag. fett.

Tog över 800 kort, vilka jag inte kommer ens gå igenom på ett par månader.

Var sjuk på hemresan, och lufttrycket gjorde att jag knappt kunde andas eftersom det gjorde så ont över allt.

har drömt sjuka saker sedan första dagen i italien, vaknar och tror att jag är döende typ.

Köpte inget speciellt på resan, huvudstaden var för stor och allt jag hittade var dior, gucci, bulgari, ferrari och liknande affärer och jag förmår mig inte att ens gå in i de butiker.
Känns som jag kanske hamnade i fel del av stan.

Nu ska jag iallafall gå fixa iordning mig och sedan springa ner till bussen och träffa mattias.
Sjukanmälde mig idag för att kunna plugga lite extra eftersom jag bara har engelska och photoshop lektion idag.


I'll keep in touch.






Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0