Pluggzor.

Mattias är sjuk, så han var hemma idag.
Jag hade inga lektioner mellan 9.45-13.00 så jag gick till honom med Kinderägg av sanrios utgåva, med andra ord, hello-kitty-kinder-ägg. typ. Och så fick han halstabletter.

Sen begav jag min till skolan, mådde lika bra som föregående dagar och ville helst ta mitt liv.
Väl hemma hos mattias, så duschade jag och sådär och när jag var färdig med det och hade fjantat runt med M ett tag så var det matdags. PIZZA.

Och sen gick vi hem och nu har vi pluggat, eller vi pluggar, jag tog en paus från allt mattetänkande.

Anywhoooo, jag ska lägg mig i sängen hos mattias nu och mysa lite och titta på lite tv istället för att plugga ihjäl oss.

ciao.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0