The cold bitter truth

Är det okej att köpa sexuella tjänster om den som säljer får 1 miljon kronor och ingen hallick får några pengar?
då skulle till och med jag sälja sexuella tjänster.

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
Jag bryr mig ständigt om vad folk tycker, jag är fruktansvärt avundssjuk, och jag är oerhört rädd för att inte passa in.

Vad kan man leva utan?
åh, små askar!

Vilket är viktigast hos din partner?
att han inte är stum..

Är du pinsam på fyllan?
ja.

Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
ta chansen.

Har du någon dold talang?
jag är en hejare på att förstöra saker och ting.






Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0