Yet another worthless day

drog mig ur sängen runt kvart i sju, väckte monstret brevid och skyndade allt jag kunde för att vi skulle hinna iväg till halv åtta så han kunde hinna med sin buss.

det kändes tomt när jag stod och väntade på min buss sen. Jag antog att många hade sovmorgon eller var måndagssjuka.
Lika tomta kändes det i skolan när bussen anlände tre minuter försent och de flesta hade nog gått till sina klassrum.
När jag hittade alfred och vi var på väg till filosofilektioen tyckte jag det var alldeles för tomt.
Och så sant som det är sagt var lektionen inställd. Och ingen hade sagt det till mig, och alfred hande helt enkelt glömt det.
Vi konstaterade ganska sanbbt att med den inställda filosofin och inställd idrott hade vi ungefär fem timmar till nästa lektion.
Klockan 8.20 en måndagmorgon i vimmerby. Tack.

Senare lurade vi ner ludwig till staden, lurade i honom att vi inte alls hade några inställda lektioner och att han var tvungen att skynda sig eftersom idrotten snart skulle börja.
och han kom ner till jem & fix där vi hade parkerat oss med riskakor och dricka från netto.
lagom sur när vi erkände att han kunde sovit i ett par timmar till.

Jag blev less på livet i vimmerby och övervägde att GÅ hem till storebro.
Som tur var sa mattias att han kunde åka hem tidigare och ta hand om mig.
så vid halv tolv gick vi hem till honom.

Jag kände att hela dagen var åt helvete och jag tänkte verkligen inte gå på engelskalektionen som var vid ett. så jag sov istället.
och vid två tänkte jag att jag skulle hinna bort till photoshoplektionen.

Mötte alfred, engelskan hade också blivit inställd.
Och jag kom på att jag hade mina inloggningsuppgifter till datorerna  hemma.
Så jag blev sur och struntade i allt och åkte hem.

väl hemma hitar jag inte inloggningsuppgifterna och dem behöver jag tills imorgon...
BRA!





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0