Åh, Suck

Just nu ligger jag i sängen och slöar.
Jag orkar ingenting, jag känner mig helt tom.
Jag lagade nyss lite mat i form av 1 dl makaroner. Jag är inte ens hungrig.
Med lite mer ketchup går det nog ner iallafall.

Jag är skittrött. Trots att jag sovit i över en timme nyss. Jag har sömnproblem, då får man sova lite på dagarna också. Det vet jag.

Jag saknar min pojkvän lite.
Och har öronbedövande ångest inför att jobba imorgon. Jag ångrar redan att jag tackade ja.
Jag vill ju vara hemma. Känna mig lite trött och titta på film efter att jag pluggat någon timme. Istället ska jag vara instängd på ett tråkigt jobb i nio timmar. Känner jag dessutom min mamma rätt kommer jag inte hem förrens midnatt heller.

Nej. Nu ska jag vakna ur min depression och äta lite mer makaroner.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack:) fast det är en tubtopp!

2009-04-13 @ 20:47:20
URL: http://KarinOlofsson.se

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0