Dagens goda gärning eller årets kanske.

Trots dåligt väder har jag ändå hållt humöret uppe.
Jag hann träffa min älsklingspojke någon halvtimme medans de andra satt och åt i skolmatsalen. Tanken ar att vi bara skulle träffas lite, men Mattias var hungrig så det blev en spontanlunch mitt i allt.

Men dagens goda gärning hände strax innan vi bestämde oss för att gå och äta. När vi skulle sätta oss i den lilla spelhörnan på konsum och bara chilla.
Jag hittade en svart gammal läderplånbok, med utstickande trisslotter i, strax intill stolen.
Det låg en himla massa pengar i och somsagt några trisslotter, dock inga kreditkort eller något leg.
Jag lämnade in den till kundtjänst och fick lämna mitt nummer och namn.

Huhu. Bra karma. Indeed.





Kommentarer
Postat av: kristina

Bli medlem här och samla poäng ! du kan få presentkort på månda märken och det är värt det !

bli medlem här ! http://www.freestreet.se/?p=reg

ha en fin dag !

2009-04-08 @ 18:44:15
Postat av: kristina

Bli medlem här och samla poäng ! du kan få presentkort på månda märken och det är värt det !

bli medlem här ! http://www.freestreet.se/?p=reg

ha en fin dag !

2009-04-08 @ 18:44:18
Postat av: kristina

Bli medlem här och samla poäng ! du kan få presentkort på månda märken och det är värt det !

bli medlem här ! http://www.freestreet.se/?p=reg

ha en fin dag !

2009-04-08 @ 18:44:19

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0