Ögonfel?

Jag har ett par saker jag alltid funderat över.
Eller det gäller egentligen bara en ända grej, men frågan kommer ju upp konstant så jag klassar det som flera saker.
Till saken:
Varför hittar jag aldrig skor jag vill ha? Och varör hittar jag aldrig lika snygga kläder som alla andra?

Mina ögon måste ha någon viss synskada för shopping.
Det är faktiskt sjukt.

I ren desperation brukar jag dra åt mig närmaste tröja och intala mig att den är skitsnygg, köpa den, sen hänga in den i min garderob och låta den hänga där i ett par år tills jag slutligen ger bort den, med prislappen kvar.





Kommentarer
Postat av: Lillis

Hellu...! :)

Kul att du komenterat. :) Men duu, bananen i påsmixarna är ju ett måste. Det gör ju att dem mättar mkt mer och du får en bättre konsistens. Så slipper man gå runt och vara småsugen! "Och varör hittar jag aldrig lika snygga kläder som alla andra?" såå känner jag med.. var hittar dem allt de snygga? :)

2009-04-08 @ 19:46:44
URL: http://liiillis.blogg.se/
Postat av: Bea

Hej, har du haft en bra dag idag? Skönt väder?



Kram

2009-04-09 @ 00:22:22
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0