Efter första dagen i skolan

Jag är slutligen hemma och jag lever till råga på allt.

Första skoldagen gick väl bra. Eftersom hela skolan är ombyggd hittar jag ingenting, men det vänjer man sig kanske vid.

För det andra har vi ett sjuuuuukt underbart schema. Ni andra kanske inte skulle tycka det, men för mig som gått i skolan 8-16 varje dag i två år så är det här en extrem förbättring.

Mattias är dödligt sjuk och ligger här brevid, snorar och hostar. Jag tycker han kan ha det. Lite iallafall. Eftersom jag varit konstant sjuk i fyra år så är det på tiden. Inte en dag försent.






Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan!

Okej,förlåt för detta späm...Men jag vill tipsa dig om en blogg som heter http://jjuno.blogg.se

Det är inte bloggaren som skickat detta,utan en läsare..Och varför jag gör det,är för att jag älskar den bloggen.Det är en vettigaste,viktigaste & bästa bloggen jag läst.Hon skriver om självförtroende .Om en människa ska funka,så behövs självförtroende .Det är a-o i livet.

Hon skriver allt ifrån hur du blir säkrare med killar,till hur du kan stärka din kompis självförtroende .Hon kommer också ha intervjuer med några läsare,som varit mobbade eller haft anorexia..Gör som du vill,men du vet precis lika bra som jag att en sån hära blogg behövs,så det är ett vettigt beslut att besöka den.Tjejen som skriver den är värd en stjärna på blogghimmlen.



Tack för mig



( http://jjuno.blogg.se )

2009-08-26 @ 15:11:48

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0