På tal om tips.

Blev återigen påmind om alla mina foton som ligger på hög  när jag gick in på Elins blogg.

Sedan någongång tidigt förra året bestämde jag att det var på tiden att jag framkallade mina bilder. Men det har förstås inte blivit av.

Men till saken! På fujis hemsida hittade jag något som gör det hela mycket enklare, en färdig fotobok. Jag slipper massa framkallning, jag slipper klippande och klistrande och framför allt, jag slipper gå igenom en stor hög med foton för att hitta rätt. Så jäkla smidigt. Man kan klippa som man vill i deras program och sen är det bara sätta in bilderna där de passar. Jag funderar på att kanske göra en mer berättande bok med text till bilderna. Det vore ganska fint. Eller så göra jag bara som ett jätte fint fotoalbum. Det vore verkligen ett bra sätt att visa upp sina bilder på ett enkelt sätt!

Läs allt om fotoboken här!







Kommentarer
Postat av: B E A <3

Hoppas din dag har varit bra :)

2009-08-18 @ 03:11:49
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Mia ❤

Oooh, kan vara kul att sätta in bröllopsbilder där! Ska kika på det, tack för tipset :)

2009-08-18 @ 09:08:56
URL: http://www.improveme.se/makeover

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0