Adjö lilla jobbet

Jösses vad tiden går fort när man har roligt. Nåja, jobbar iallafall.

Jag måste försöka få med mig mat imorgon till jobbet. Pallar inte att leva på hallonpaj längre.
Sista dagen imorgon. Sen slutar jag officiellt för sommaren. Känns skönt, men jag känner att jag kommer sakna mina kära arbetskamrater lite. Men bara de kära. De där andra vill jag helst inte ens veta av.

Nog med skitsnacket nu täbker jag krypa ner i sängen. Eller ja. jag ligger iochförsig redani sängen.
Men jag ska sova i väntan av en ny UNDERBAR dag.

GODNATT!





Kommentarer
Postat av: Spiderchick

jag har varit flashen hela mitt liv så det nemas problemas =)

2009-08-04 @ 21:59:05
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: DanielanielD

men hallonpaj kan man visst leva på!!!!!!!!!!

Postat av: spider

tycker din kille jag är knäpp alltså ? =)

2009-08-09 @ 10:54:34
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0