Förlåt. Jag har tråkigt.

Sammanfattning av år 2008:


Var 2008 ett bra år för dig?
Ja. Och nej. Men mest ja.

Vilka var dom bästa stunderna 2008?
Det finns så himla mycket roligt. Jag rangordnar inte bra stunder.

Vilka var dom värsta stunderna 2008?
Tiden då jag var djup deprimerad.

Var var du när 2008 började?
I Vimmerby

Vilka var du med?
De jag älskade allra mest; C & co.

Vart var du när 2008 slutade?
Med Pojkvännen

Gjorde du något som du aldrig gjort förut?
Herregud, varje dag är en utmaning brukar jag säga!

Höll du några av dina nyårslöften?
Sånt är för kärringar

Dog någon som stod dig nära?
Nästan.

Vilka länder besökte du?
Italien <3

Vilken var din favorit månad 2008?
Ingen, alla var super. nästan.

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Pengar, Körtkort, bil och sprit. Inte samtidigt nödvändigtvis.

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
1 jan, 6 juni och ett par andra, men de står mig närmast om hjärtat

Har du varit sjuk eller skadat dig?
HAHA nej?

Bästa köpet?
Kanske spriten innan festen i Hultsfred. haha, ehe.

Vad spenderade du mest pengar på?
Julklappar.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
SKOJAR NI? nej?

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
det står mellan Håkan sånger och Låten som jag inte minns med Artisten-jag-inte-kan-namnet-på. DUFFY!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare. och ledsnare.

Vad önskar du att du gjort mer?
Supit.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Supit.

Hur tillbringade du julen?
Hos mamma och mattias.

Blev du kär i år?
Ja.

Favoritprogram på TV?
Gossip girl. fast det var mer på datorn än tvn.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Eh ja.

Bästa boken du läste i år?
HAHA fan har jag läst något i år? Cosmopolitan?

Något du önskade dig och fick?
En liten pojkvän. Fast lång.


Något du önskade dig men inte fick?
EH JA! var fan är min lägenhet morsan?!


Årets bästa film?
Garden State. för alltid.

Hur mycket fyllde du i år?
74

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
SÖP (OBS!OBS!själv) och träffade min pojkvän.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mamma, vart är den?

Vad fick dig att må bra?
. mattias, vänner.

Behandlade du någon dåligt under 2008?
alla.

Behandla någon dig dåligt?
ja.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Herrejössen, inte ser jag mig som kändis. Men visst.

Vem saknade du?
C

De bästa nya människorna du träffade?
Mattias

Om du fick gå tillbaka och ändra något, vad skulle det vara?
det som inte dödar dig gör dig starkare..?

What are your plans for 2009?
barn, bil, hus; det vanliga.






Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0