Guten morgen!

Tjillivippen. Eller vad fan han nu säger.

Uppstigningen gick bra, jag låg och var så där halv vaken och kunde inte somna om imorse långt innan klockan ringde, så när den väl ringde var det inga större problem.
Klockan är 07.20 och mitt hår är ostyrigt och jag har pyjamas byxorna på mig.
Jag ska gå om 25 minuter.

Jag kunde heller inte somna igår.
Jag tänkte. På fel saker.
Allt slutade i en ny depression.

Nu mår jag som en prinsessa igen och tänker för allt i världen inte låta något sådant slå ner mig igen.

Nu är det dags att göra sig i ordning!





Kommentarer
Postat av: KeiNo

Men det är väl najs o ligga o va lite halvnaken på morgonen? :D

2009-01-08 @ 07:39:01

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0