Massa pill

Nu är jag helt yr i huvudet av alla stil- och kodmallar.
Jodå, ni fattade rätt. Förhoppningsvis.
Ny design och layout på gång.

Jag håller på att fixa något nytt.
Jag är inte helt på det klara med headern och bakgrunden, men det kommer väll så småning om.
Mycket klarade jag faktiskt själv, men när något började krånga flick jag ta hjälp av den snälla brandmannen.
Det finns massor kvar att göra och denna kommer nog ta ett tag, men ju längre tid desto mer arbete ligger det bakom.

Jag ska verkligen försöka få färdigt det snart ändå, jag tycker nog att vintertemat är lite förbi nu.

Jag hälsar er god natt och hoppas ni har det trevligt!





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0