Morgon funderingar.

Läsarantalet stiger i takt med den ökande stressen.
Jag drabbas alltid av en mindre depression innan skolan. Även över helgerna.
Inget att oroa sig för.

Idag ska jag plugga lite om jag känner ork till det annars ska jag bara vara ute i den 10 cm djupa snön och begrava mina skoltankar.

Jag tänkte även att jag ska börja fundera över om jag ska söka lite jobb.
Försöka jobba på lov och så vidare.
Jag behöver nytt objektiv, ny blixt, batterigrepp, laptop, telefon och komma härifrån.
Och pengar växer inte på träd direkt.


Det jag vet idag är iallafall att jag måste tvätta håret som inte blivit tvättat på ytterligare en vecka.
Och man ska faktiskt göra så, det säger Blondinbella. :(





Kommentarer
Postat av: KeiNo

oj oj! göra reklam till Blondinbella! nu har du sjunkit doris! :O

2009-01-07 @ 12:38:24

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0