Nu; avkoppling.

Okej, Det har gått en timme och jag har inte pluggat speciellt mycket.
Fast jag fixade faktikst uppsatsen som jag missade i svenska A förra året, så nu får jag betyg i det iallafall!

Skönt.

Dock har jag hela dagen på mig imorrn att plugga.
Jag fick ta en "sjukdag" nu eftersom jag inte har kunnat göra fotouppgiften vi skulle gjort tills idag.
Pinsamt dålig ursäkt, men det gör inte så mycket eftersom jag behöver koncentrera mig lite på att plugga ifatt.

Nu ska jag iallafall koppla av lite.
För det har jag inte gjort sedan jag kom hem.


Eller?





Kommentarer
Postat av: Karin

ah visst va det coolt:) love it!:)

ha en fin kväll!!

2009-01-19 @ 21:30:59
URL: http://KarinOlofsson.se

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0