Pyjamas

Sedan klockan 6 har jag förberett mig på att sova.
Det har varit ganska skönt att strosa runt i pyjamas hela kvällen.

fast det gör jag i och för sig från det att jag kommer hem från skolan (och dygnet runt på helgerna)  men idag kändes det extra skönt.

Mamma gjorde semlor och vi tittade på en film.
Visserligen äter jag ju inte semlor men det är väl tanken som räknas.

Vi tittade på In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale, som faktiskt var en fantastiskt...lång film..
Förutom det lilla faktumet att den var väldigt lång var den väldigt bra.

Nu ska jag dock fixa iordning allt så jag kan sova. Vilket brukar ta 2-3 timmar innan jag ens kommer till skott, så det är väl lika bra att börja tidigt!





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0