"This confession has meant nothing"

Sådär nu har jag duschat och druckit lite te med Mattias <3

Han har mest fnissat åt att jag är konstig och druckit saft.
Men jag satt snällt och bjöd på mig själv.
Det lät lite vulgärt, men det var det kanske med.
Eller?

Hur som helst. Trots all ironi tar jag mig snabbt samman och ändrar attityd.
Det är nu dags att sova och titta på ett mycket efterlängtat avsnitt av Gossip girl.
Jag vet, det är sent och jag borde faktiskt sova för att kunna vakna imorgon, men jag bestämde mig för att ta en "day off" redan andra dagen i skolan.
Jag behöver det, jag fick lite uppgifter att göra och imorgon har jag inga viktiga lektioner, så jag skippar dem för att fixa färdigt.

Helst med tanke på att vi ska trycka en 46 sidig tidning utan sponsorer på endast två veckor (!!!)





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0