Michael är död!

Min fjärde pappa i min uppväxt är död. Visserligen var han en väldigt frånvarande pappa, men jag kunde iallafall lyssna på hans musik hela dagarna.

Vid halv fem i morse fick jag ett sms av syster som skrev att Michael Jackson är död.
Min stora idol genom tiderna. (Tro mig när jag säger att jag övade på alla dansmovesen) Men igår runt lunchtid gav han vika.
Han fick, som mormor skulle sagt i detta läge, hjärtsnörp och avled.

För mycket piller för det llla hjärtat och så var han lite för gammal.
Rykten säger att han varit sjuk ett tag.

Jaja, Farväl fjärde pappa, jag och så himla många kommer ha dig i åtanke hela dagarna.






Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0