Starten på sista sommarlovet.

Nu är det alltså sommarlov? Kan ni förstå det?
Knappt jag heller.

Vädret är trist och ikväll är det utgång.
Jag är inte pepp alls, ingenstans, ingenting.

Ändå sitter jag och finslipar på vad jag kan tänkas ha för kläder. Jag måste ändå fira liksom, herregud jag har bara ett år kvar i skolan. Om ett år kommer jag kanske jubla men bara tills dess att jag inser att jag är arbetslös. Då är det inte lika myckte tjo och stim längre.

Jaja. Nu är det kläder, avsminkning och sminkning som gäller.
vad gäller håret tänkte jag faktikst fixa en liten uppsättning.





Kommentarer
Postat av: Mindou

sv jo, det har du väldigt rätt i! Men om du inte var intresserad av det, varför klickade du då på länken? ^^

2009-06-10 @ 15:34:58
URL: http://mirandagehlin.blogg.se/
Postat av: sandraa

jätte fin blogg du har :)

ville bara säga dt!

2009-06-10 @ 15:37:17
URL: http://ssandras.webblogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0