dagens planering

Extrem huvudvärk när jag vaknade så jag fick avvakta lite med skolan.
Nu har det dock lagt sig till vanlig huvudvärk och jag ska snart tillbaka till skolan.

Idag blir det en shopping runda på stan.
För att kompensera såna saker med pojkvännen måsta man alltid utlova middag på stan. Och jag misstänker pizza.  Plus att jag ska springa lite sponsor-ärenden. Låt oss hoppas att någon säger ja den här gången.

Nejnej, utbrister JA!, skriker JA, lägger sig på golvet och bönar och ber om att få vara sponsor, gör vad som helst för att..
Ja, ni kanske fattade grejen för länge sedan..

Nu ska jag äta upp mina hallon sen måste jag springa!





Kommentarer
Postat av: J U L I A

kul med en shoppingrunda:D

2009-03-31 @ 17:24:04
URL: http://byjulia.devote.se

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0