Förbanne mig det värsta

Jag är hemma nu?
Jag borde varit hemma för en halvtimme sedan?

Vi fick någon senil jävla gubbe till busschaufför som för det första körde fel vägar i stan, sen stannade han på alla jävla ställen han kunde hitta i tio förbannade minuter?
Han bara stannade och väntade, på bättre dagar kan man gissa.

Lycka till, det blir inte bättre ju längre du står still med bussen.
Sorry to say.

Jag tänker fan lämna in ett stort jävla klagomål.
Jag trodde fan jag skulle ha ihjäl någon på bussen, dels för att den var "sen" dels för att de små jävla ungjävlarna inte kan uppföra sig för fem öre.


Jag blir så himla trött.





Kommentarer
Postat av: Anonym

tänkte bara önska dig en fantastisk torsdag :) hoppas solen skiner hos dig med !

2009-03-26 @ 17:05:39
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag hatar vekligen att åka buss.

förstår att du är arg.

Hoppas att du får en bra dag ändå:)

2009-03-26 @ 18:02:09
URL: http://hurtigh.blogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0