Låt mig förklara mig

Just nu är det inte speciellt bra.
Jag har ont i magen, ont i huvudet, mår illa, förkyld osv.
Jag åkte hem tidigare från skolan också. Jag mår inte alls särskilt bra.
Troligen relaterat till stress, men vad kan jag göra åt det?

Jag har en himla massa att göra vad gäller skolan. Till exempel ska jag sammanställa två uppslag med saker som rör trädgård +intervju till nästa vecka, som jag inte ens börjat på, imorgon ska en rapport inlämnas och webbdesign arbetet har jag inte börjat på och det är det största arbetet inom den kursen.
Vi slutar om inte ens en månad. Hur ska jag hinna allt?

Sen har jag lovat att åka och fota på en bal i helgen.
Nästa helg fyller pappas sambo år, storkalas.
Samma helg är det dop för mosters fjantunge.

Förstår inte hur folk finner ork och tid för bloggen.
Sorry, men tills jag är klar med skolan har bloggen lägsta prio.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0