Tävling hos Tyra

Hos sötaste Tyra kan man vinna en sjukt härlig goodiebag med  massa små spännande saker!
Skulle vara sjukt roligt att vinna eftersom det vore sjukt kul att testa lite nya saker och kanske fastna för något nytt. Jag hänger ofta kvar vid de saker jag brukar använda , kanske lite feg, men jag har ju klarat mig på de saker så jag anser väl helt enkelt att de funkar bra. Men det vore sjukt kul att testa lite nya saker och kanske tycker att något verkligen är sjukt bra och man inte förstår hur man någonsin kunnat leva utan det.

Titta kika in på Tyras blogg ni med!





Kommentarer
Postat av: moa

Hej! Nu har jag dragit igång med en frågestund om mitt modellande! Fråga massor av frågor, vem som kontaktar vem, drömmar, agenturer, osv!! Och jag svarar på allt! Bara det rör det ämnet =) Jag räknar med din fråga kram!

2009-05-06 @ 15:27:52
URL: http://moahansson.blogg.se/
Postat av: FURNISH.etc

Så roligt med tävling, får jag kika in på sedan! tack för tipset!

2009-05-06 @ 16:51:27
URL: http://furnish.blogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0