Allt blir bara felfelfel.

Asså.

Jag vet inte.
Jag borde kanske stanna hemma imorgon. Men jag tror inte björn skulle gilla anledningen.

Jag vågar inte ens ta bildbevis.
Jag mår psykiskt dåligt. Och lite fysiskt.

Min hand ser ut att ha blivit upäten av en gräsklippare och jag tappade dammsugaren på foten.
Sen det här liksom.
Jag fick dessutom klippa överhåret nyss. det är nu omkring 5 cm långt.

Jag ska visa er en bild på min defekta hand imorgon.
Min finaste hand är totalt köttad. Det finaste jag hade.


Det är inte mitt fel att gud hatar mig.









Ja. Jag är fullt seriös med att mina händer är det finaste jag har.
(Jag tjöt hur länge som helst när jag insåg att min hand inte kommer bli fin igen.)
Mina axlar kommer tvåa.
Därefter nyckelbenen. Trots att de inte syns. jaja.





Kommentarer
Postat av: Harriet [phergon]

Vad har hänt med handen?

2009-11-17 @ 05:14:27
URL: http://phergon.blogg.se/
Postat av: Sophie

Vad har du gjort med handen? :O

2009-11-17 @ 05:51:11
URL: http://krystaldream.blogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0