Onsdag

Jag överlevde nationella i svenska B idag.
Igår pluggade jag tills jag somnade. Flera gånger faktiskt.

När jag somnade nångång runt sex igår drog min pojkvän med mig ner till affären där vi handlade lite och så tog jag paus från det är dumma häftet genom att baka.

Nåväl. Jag kom hem runt 11 när Mattias åkte härifrån. Så jag använda bara två av de fem timmar vi hade på oss att skriva.

Dock är jag nu fruktansvärt uttråkad, kall och trött. Det är lite tråkig tmed den här höstkylan. Aldrig riktigt kallt aldrig riktigt varmt.


Förresten råder jag er att rädda er favoritchoklad i alladin-asken!

Klicka på bilden för att komma direkt till sidan.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0