Talet

Talet jag gav mig fan på att skriva skulle alltså läsas upp idag.

Sjuk och jävlig var jag. Gick på både ipren, ibumetin och panodil.

Åh de spelar kraftwerk på tvn. Jag blir lite kär.

Det var bara en parantes. Jag var som sagt sjuk idag, mådde inte alls särskilt bra på morgonen. Fick skippa första lektionen, vilket inte gjorde något eftersom den var inställd. Det var dock lite roligt att jag sov fram till två minuter innan jag var tvungen att gå. Vilket innebär att jag halvsov hela vägen till bussen.

Talet gick dock bra trots sjukdom.
Skönt att jag är ledig imorgon iallafall. Jag behöver det känner jag. Jag är fortfarande inte frisk. Inte alls.



För övrigt är Henrik Olsson på tv! Åh.
Minns ni jupiter? och voxpop?
Jupiter älskade jag! Jag blev så himla ledsen när det försvann.






Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN

Cool design du har! Har du gjort den själv? ;D

2009-11-13 @ 19:51:54
URL: http://fotograbben.blogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0