Depression, Jag vill aldrig mer gå ut, ha högklackade skor, använda klänning eller över huvudtaget leva.

Hemma igen.

Men innan jag lägger mig i min lilla säng med prickiga lakan och skriver ner allt jag minns från intervjun med Trainspotters så måste jag skriva av mig vad gäller hela festivalen. Jag har inte mått så här dåligt på väldigt länge.

Nr 1. Lägg ner hela skiten.
-Varför? -Varför inte? Vad finns det för mening med en festival när 98% är lokalbefolkning och de är definitivt inte där för att lyssna på rookieband.

Nr 2. Vad är det med folk?
Asså, gud har en liten grej för sig, jag tror det roar honom rätt mycket, han fixar nästan alltid snö tll rookiefestivalen. Och är snön utlånad den helgen ser han till att det minst är ett par minusgrader.
Trots detta faktum klär sig flickorna(, ja flickor!) i sommarkläder. Det jag kallar linne kallar de klänning. Det jag kallar 10cm klack kallar de lågskor. Ja ni fattar. det flesta är inte ens fyllda 15.

Och slutligen Nr 3. Vad är det med folk? II
Eftersom de flesta inte ens är 15 är det inte helt lätt att få tag i alkohol. Och sprit är ju för äckligt. Och starkt. Vad gör man då? Jo man kör på det billigare alternativet, låtsas.
Det finns så extremt många fjortistjejer som låtsas att de är fulla. Varför? Det kan man fan i mig undra.

Jag mår innerligt dåligt är jag ser dessa tjejer med noll självkänsla.
Åh.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0