Bemärkelsedag



Min mor fyller år idag!

Vi börjar bli lite på åren hon och jag.  Som tur är för henne tycker jag om henne ändå.

Jag klev nyss ut ur duschen och jag borde verkligen börja göra mig iordning för dagens lilla födelsedags utflykt. Istället fastnade jag här. Samma sak varje gång.

(Jag tänkte göra lite födelsedagsbak dagen till ära som vi kan trycka i oss när vi kommer hem igen, men det har jag inte heller lyckats åstadkomma.)

Nåja, grattis Mamma, förlåt att jag inte köpte något du ville ha i år heller.








Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?!

- grattis till modern din!

2010-12-06 @ 13:33:39
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0