Väl förberedd.



Med nästa 30 klara julklappar så känner jag för första gången på många år ingen julstress alls.
Jag började köpa julklappar i september faktiskt, det mesta var inslaget och klart redan för två veckor sedan.

Extremt skönt. Klänningen jag ska ha köpte jag i somras, har inte kommit för att använda den innan så den blev ett självklart val. Ska bara sy den lite kortare imorgon.

Jag beställde den sista julklappen idag och en har fortfarande inte kommit hem, men det är inte den här sista-minuten-stressen och vad-ända-in-i-helvete-ska-pappa-få?!?!?!!?!?!-stressen som dagarna innan julafton brukar vara. Utan nu var det bara lite finslipning. Jag har till och med pillat ihop ett julrim. Fantastiskt.
Tänka sig, jag var den ända i hela lågstadiet som inte kunde rimma (skepp och sked trodde jag var ett självklart rim) tji fick ni som skrattade åt mig då! Mitt julrim är svårslaget.


Igår tyckte jag läget var så jävla lugnt att jag bakade i 5 timmar. Nej okej, det var inte så jävla kul som det låter. Jag trodde jag skulle sparka sönder den sista förbannade kakplåten.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0