Eh ja.

Jag har kommit underfund med en ny sak angående hela min aldrig-hungrig/aldrig-mätt-grejen.

Det finns inget stopp. Oftast mår jag fruktansvärt illa efter jag ätit.
Idag trotsade jag illamåendet och fortsatte äta.

(Det är barnkalas och 300 kilo mat, godis, glass, chips, dipp, morötter och gurka.)

Idag har jag tryckt i mig:
Frukost, fika, tacos, gruka/morätter + dipp, chips, choklad lite annat godis.

Allt mellan tacos och godis har jag lyckats smälla i mig på tre timmar.
Jag kan troligtvis äta en hel del till.

Nu är jag inte så illamående längre. Jag blir bara nervös för att jag ska kräkas om jag lutar mig för mycket framåt.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0