Irriterande och älskvärda.

Jag är fruktansvärt lättirriterad men jag blir lika lätt glad över små saker.
Därför satte jag ihop en lista på de fem bästa respektive sämsta sakerna i mitt liv.

5 saker jag avskyr.
- Folk som tuggar (läs: glafsar) tuggummi. Helst i ett rum där alla andra är tysta.
- Människor som förklarar otydligt och blir irriterade när jag uppenbarligen inte förstår.
- Pojkvänner som flyttar på saker jag ska ha. Helst när de aaalltid flyttar på samma sak.
- Damm. Ganska obvious då det aldrig försvinner oavsett hur mycket jag städar.
- Löjliga instuderingsfrågor och löjliga tillhörande böcker. Varför? Svaren aldrig finns i de fåniga böckerna.


5 saker jag gillar.
- Pojkvänner som följer med mig till stan trots att de aldrig egentligen vill.
- Secondhand fynd. Här om dagen köpte jag en söt burk för en tia.
- Pojkvänner som bäddar min säng medans jag gör frukost.
- Att bli omstoppad i filt trots att jag ite sagt att jag fryser. (Jag fryser alltid)
-
Ett städat rum.







Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0