Jag är fortfarande vid liv

Jag är vansinnigt trött. Jag skulle kunna somna vilken minut som helst.

Jag slapp iallafall morgondagens naturprov och kan därför spendera resten av dagen till att läsa. Ganska oavbrutet.
Jag kanske borde återgå till min bok rätt så omgående. Jag känner mig lite sådär över att jag bara hunnit 150 sidor in i boken när klockan är så mycket.  Jag antar att jag fortafarande inte vant mig vid att gå i skolan igen.

Det kommer dröja till långt in på nästa vecka innan jag får den sista och avslutande boken. Det känns som en evighet.

Nu försvinner jag in i den andra världen igen. Adjö tills vidare.





Kommentarer
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

sv; taack så hemskt mkt ! :)

2010-01-14 @ 18:36:43
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0