Kanske har jag levt mig in i böckernas värld för mycket

Andra boken är så gott som avverkad.
Jag har bara ett par sidor kvar innan jag kan lägga ifrån mig den helt och hållet.

Men de sidorna får vänta.
I alla fall tills imorgon. Jag kommer vara alldeles för nyfiken på nästa bok om jag läser ut den här ikväll. Jag kommer läsa till det börjar ljusna ute. Som jag gjorde förr.

Förvisso kommer jag se ut som ett vrak imorgon i vilket fall. Jag har, om möjligt, blivit ännu blekare under de dagar jag varit sjuk och de mörka ringarna under mina ögon har blivit både djupare och mörkare.

Godnatt kära vänner.





Kommentarer
Postat av: Neha

Åh den läsenergin önskar jag också att jag hade. Du får gärna föra över lite till mig

2010-01-14 @ 03:55:09
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0