Nu kör vi.

Okej. nedan kommer två bildserier. En på liggande bilder och en på stående.
Jag ta händelserna iordning i båda serier och alltså blir det en upprepning, ni kommer förstå snart.

Det första ni ser är klasskampen.
Klasser och lärare tävlar mot varandra i olika grenar och som pricken över i:et ska man även vara utklädd.

Sedan kommer Togafesten.
Trots att min toga var allra fulast hade alla onekligen roligt.

Sist kommer Studenten. Enough said.


Jag tror inte det finns en enda bild på mig dock. Det blir svårt när det är jag som håller i kameran.







Kommentarer
Postat av: Leia

härliga bilder!

2010-06-21 @ 19:33:26
URL: http://novembervind.blogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0